Hjælp i valgkampen

Ønsker du at hjælpe os i valgkampe, da skal du selvfølgelig være hjerteligt velkommen.

Du kan hjælpe os på flere måder:

1. Spred budskabet…
Du kan bestille valgmateriale, som du kan omdele i dit eget lokalområde eller give videre til venner, familie og naboer. En personlig overrakt brochure med en personlig anbefaling fra dig kan være med til at sikre flere konservative krydser. Du kan bestille præcis det antal brochurer, som du har behov for, på konservativ@mail.dk

2. Spred budskabet elektronisk…
Du kan også videresende valgmateriale til potentielle vælgere fra din mail-adresseboks. Her kan du også anbefale, at dine venner besøger denne hjemmeside.

3. Giv et bidrag
Vi kommer naturligvis ikke uden om, at det er dyrt at køre valgkamp. Derfor vil vi selvfølgelig være dybt taknemlig for, hvis du har lyst til at donere et – stort eller lille – beløb til vores valgfond. Bidrag kan overføres til registreringsnummer 5021, kontonummer 1 31 58 46.
Støtten vil 100 pct. blive brugt til valgaktiviteter.

4. Støt konkrete aktiviteter…
Du kan også vælge at sponsorere konkrete elementer i valgkampen. Det kan være optryk af løbesedler, valgplakater og lignende – eller du kan vælge at betale for en enkelt eller flere annoncer i Lokalavisen. Skriv til konservativ@mail.dk eller kontakt Kurt Scheelsbeck på 21 65 48 59 for at høre mere om de mange muligheder.

Om du vælger den ene eller anden form for støtte til vores valgkamp, så vil vi være dig dybt taknemlig for din hjælp og dit engagement. Et godt valgresultat kræver, at der er mange engagerede frivillige, der hjælper os undervejs.

Valgkamp